Today's Birthdays
There are no members with birthdays on this day.
Current Topics
Winning
by Greger - 12/01/21 05:31 PM
Denialism
by chunkstyle - 12/01/21 02:20 PM
A Musical Quiz
by logtroll - 12/01/21 11:35 AM
I’ll Buy That
by Greger - 12/01/21 03:49 AM
What's for dinner?
by Greger - 11/30/21 11:09 PM
Coronavirus: The Plague of The 21st Century?
by TatumAH - 11/30/21 08:32 PM
Boundaries for Facebook
by jgw - 11/30/21 06:26 PM
RoundTable For Fall 2021
by pondering_it_all - 11/29/21 08:38 PM
Pacific Northwest Weather
by pdx rick - 11/28/21 08:59 PM
A Fungus Amungus
by logtroll - 11/28/21 01:25 PM
Republicans promise brutal revenge in 2022
by pdx rick - 11/27/21 08:45 PM
masks and vaccinations
by logtroll - 11/27/21 01:36 PM
Vigilantism - why isn’t it illegal?
by logtroll - 11/25/21 11:46 PM
"Mom, I think it's a boy."
by TatumAH - 11/25/21 04:37 AM
Gerrymandering
by perotista - 11/23/21 10:17 PM
You don't know beans! vs Killer Beans
by TatumAH - 11/23/21 08:37 PM
Moderna trying to ignore 1.5 billion dollar investment
by Jeffery J. Haas - 11/23/21 03:03 AM
Popular Topics(Views)
9,684,026 my own book page
4,780,208 We shall overcome
3,867,173 Campaign 2016
3,528,237 Trump's Trumpet
2,792,165 3 word story game
Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Rate Thread
Page 4 of 7 1 2 3 4 5 6 7
Joined: Sep 2011
Posts: 17,642
Likes: 25
Moderator
Carpal Tunnel
OP Offline
Moderator
Carpal Tunnel
Joined: Sep 2011
Posts: 17,642
Likes: 25
Originally Posted By: pdx rick


Rightwingers exude toxic masculinity. Hmm
Toxic, yes. Masculine? I'm not so sure.


A well reasoned argument is like a diamond: impervious to corruption and crystal clear - and infinitely rarer.

Here, as elsewhere, people are outraged at what feels like a rigged game -- an economy that won't respond, a democracy that won't listen, and a financial sector that holds all the cards. - Robert Reich
Joined: Aug 2004
Posts: 15,953
Likes: 30
It's the Despair Quotient!
Carpal Tunnel
Offline
It's the Despair Quotient!
Carpal Tunnel
Joined: Aug 2004
Posts: 15,953
Likes: 30
"Weakling coward again attempts to beat up dead man in coffin. Dead man repels attack."
(Victoria Kelly - Malibu CA)
LOL ROTFMOL LOL

Trump goes after McCain over dossier for second straight day

Quote:
President Trump on Sunday criticized late Sen. John McCain (R-Ariz.) for a second consecutive day amid reports that one of McCain's associates had shared a dossier of allegations about Trump's ties to Russia with the media.


"The Best of the Leon Russell Festivals" DVD
deepfreezefilms.com
Joined: May 2005
Posts: 44,689
Likes: 45
Member
CHB-OG
Offline
Member
CHB-OG
Joined: May 2005
Posts: 44,689
Likes: 45
Originally Posted By: Greger
I'm still favoring Beto.

Beto is having a really bad week - courtesy of the Rightwing pile-on'ers. Where's Booker, nary anything about him these days. I do think I read that Booker just became engaged. Not sure if that is right, though. I might be misremembering. Hmm


Contrarian, extraordinaire


Joined: Oct 2016
Posts: 729
Likes: 3
journeyman
Offline
journeyman
Joined: Oct 2016
Posts: 729
Likes: 3
Cory got himself a Hottie


Vote 2022!

Life is like a PB&J sandwich. The older you get, the moldery and crustier you get.

Now, get off my grass!
Joined: Nov 2006
Posts: 18,560
Likes: 45
Carpal Tunnel
Offline
Carpal Tunnel
Joined: Nov 2006
Posts: 18,560
Likes: 45
Poor Cory Booker...I had high hopes for him. I think he just got a girlfriend because it's unseemly for a single guy to run. We may see his candle burn a little brighter at some point but he's gonna hafta get out there and make headlines somehow.


Good coffee, good weed, and time on my hands...
Joined: May 2005
Posts: 44,689
Likes: 45
Member
CHB-OG
Offline
Member
CHB-OG
Joined: May 2005
Posts: 44,689
Likes: 45
Originally Posted By: Greger
Poor Cory Booker...I had high hopes for him. I think he just got a girlfriend because it's unseemly for a single guy to run. We may see his candle burn a little brighter at some point but he's gonna hafta get out there and make headlines somehow.

Agreed needs more headlines. My first thought about the new, other-half: beard

Hmm


Contrarian, extraordinaire


Joined: Nov 2006
Posts: 18,560
Likes: 45
Carpal Tunnel
Offline
Carpal Tunnel
Joined: Nov 2006
Posts: 18,560
Likes: 45
Quote:
beard


Yeah, that was my first thought too. If he'd just go ahead and come out it would generate the headlines he needs.

On the other hand he might just be getting laid so much he never felt the urge to buy the cow. Prominent charismatic black man in a majority black town aint gonna spend a lotta time whackin' off for lack of willing partners...


Good coffee, good weed, and time on my hands...
Joined: May 2005
Posts: 44,689
Likes: 45
Member
CHB-OG
Offline
Member
CHB-OG
Joined: May 2005
Posts: 44,689
Likes: 45
Originally Posted By: Greger
Quote:
beard


Yeah, that was my first thought too. If he'd just go ahead and come out it would generate the headlines he needs.

On the other hand he might just be getting laid so much he never felt the urge to buy the cow. Prominent charismatic black man in a majority black town aint gonna spend a lotta time whackin' off for lack of willing partners...

"If" Corey is on the downlow - it's very hard for black Americans to come out because being gay is not accepted in the black culture. Hmm


Contrarian, extraordinaire


Joined: Aug 2004
Posts: 15,953
Likes: 30
It's the Despair Quotient!
Carpal Tunnel
Offline
It's the Despair Quotient!
Carpal Tunnel
Joined: Aug 2004
Posts: 15,953
Likes: 30
Originally Posted By: pdx rick

"If" Corey is on the downlow - it's very hard for black Americans to come out because being gay is not accepted in the black culture. Hmm


The Hell it ain't!! It's not accepted in the black CHURCH culture, or in conservative black culture, but elsewhere? OMG yeah it is.


"The Best of the Leon Russell Festivals" DVD
deepfreezefilms.com
Joined: May 2006
Posts: 4,373
Likes: 12
J
jgw Offline
old hand
Offline
old hand
J
Joined: May 2006
Posts: 4,373
Likes: 12
the problem for Democrats are the Democratic Purists. I read where one of them attacked Beto for something he said when he was 15! They don't seem to be able to help themselves and, apparently, are insisting that any and all Democratic candidates conform to their ideas of Democratic purity or be kicked to the sidelines. What I find even more interesting is that they are actually getting away with it!

This, I think, is not a good thing and them even kinda in charge should call out this kind of silly. I helps nothing, just encourages screwing it all up. We are dealing with one stark fact - its "us against them". The Republicans understand this one and, apparently, walk in lockstep and speak up at every opportunity. The Left/Democrats, of course, are above all of that. I recently heard, for instance, that Dems refuse to speak on Fox News even though they have been invited. The Republicans have no such going on and speak their poison anyplace they can. This kind of behavior is simply crazy. If you have a message, and get to tell it to the unbelievers, one would think they would be standing in line. The fact seems to be they are not even vaguely interested. Seems to me this means too much heat to bear so they just stay out of the 'kitchen'. (this is one I heard on Bill Mayher)

Page 4 of 7 1 2 3 4 5 6 7

Link Copied to Clipboard
Who's Online Now
2 members (TatumAH, 1 invisible), 38 guests, and 1 robot.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Newest Members
SuZQ2, KevFilthyANML, Risky, Gladys G. Jackson, Beach Baby
6,297 Registered Users
Forum Statistics
Forums61
Topics17,252
Posts312,943
Members6,297
Most Online294
Dec 6th, 2017
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.5
(Release build 20201027)
Responsive Width:

PHP: 7.4.26 Page Time: 0.015s Queries: 36 (0.005s) Memory: 3.0347 MB (Peak: 3.2530 MB) Data Comp: Zlib Server Time: 2021-12-01 18:22:24 UTC
Valid HTML 5 and Valid CSS